Sağlıklı Zayıflama ve Beslenme – Metabolic Balance – Lazer Epilasyon (Alexandrite Lazer ve Soprano Diod Ütüleme Buz Lazer) – Bölgesel İncelme (Vellashape-Radyofrekans-Kavitasyon-Carboksiterapi-Mezoterapi)- Antiaging (Botoks-Dolgu-İple Yüz ve Boyun Germe-Işık Dolgusu-Kalıcı Makyaj-Medikal Cilt Bakımı-Kimyasal Peeling-Saç Mezoterapisi-Dermaroller)

Archive for Ağustos, 2016

Çikolataya sizde hayır diyemeyenlerden misiniz?

  • Çikolata içerdiği fenolik bileşiklerden flavanoidler antioksidan bir yapıya sahiptir.
  • Flavanoidler meyve ve sebzelerde, çayda ve çikolatada bulunur.
  • Kalp ve damar hastalıklarında özellikle bitter çikolatanın kullanımı koruyucu etki göstermektedir. Bu özelliği ile antikanserojen etki gösterir.
  • Kakao kırmızı şaraba oranla iki; yeşil çaya oranla üç kat daha fazla antioksidan bileşen içermektedir.
  • Salgıladığı endorfin ile mutluluk sebebi olan çikolatanın da mutlaka tüketilirken porsiyon kontolüne dikkat edilmelidir.
  • 1 madlen çikolata yaklaşık 60 kalorilik bir meyvenin diyetinizden çıkarılması demektir.

http://www.nutrasystem.com.tr/

çikolata

Reklamlar

Kilonuza Değil Yağ Oranınıza Dikkat Edin !

Aynı boy ve kilodaki iki kişinin görüntüsü çok farklı olabilir.Bu noktada yağ yüzdeniz diyetinizde dikkat edilmesi gereken en önemli unsurlardan biridir.Obezitenin yaygınlaştığı şu günlerde yağ yüzdenize kilonuzdan daha çok dikkat etmeniz gerekir.Dünya Sağlık Örgütüne göre yağ yüzdesinin %23 ile %33 aralığında olması gerekir.Kas ise kg olarak 15.6-26.8 aralığında olmalıdır.Yaş ve cinsiyete göre bu aralıklar değişmektedir.Doğru bir diyette hedef yağ kayıplarıdır.Kaslarınızı korumak ise en doğrusudur. İdeal yağ oranı kadınlarda yüzde 25, erkeklerde yüzde 15’dir.Yağ oranı arttıkça başta obezite olmak üzere kardiyovasküler hastalıklara alt yapı hazırlamaktadır.
Karbonhidratlardan sonra vücudun ikinci enerji kaynağı olan yağlar; (A,D,E ve K) gibi yağda eriyen vitaminler, yedek enerji depomuz olması, organların korunması gibi görevler üstlendiğinden vücudumuzun yegane ihtiyaçlarından. Vücuttaki yağ miktarının, sağlığı etkileyecek şekilde artışında ise kişilerin obezite olması kaçınılmaz oluyor.Bu sebeple vücudumuzda yağlarada ihtiyacı vardır.

cvcv

Diyet örüntüsünde doymuş yağlar (tereyağ,krema,kaymak,kuyruk yağı,margarin..vb) hayvansal ürünlerde bulunan ve bu ürünlerde yapılan besinlerin bileşiminde bulunan yağlardır. Trans yağlar ise,yağların çok yüksek sıcaklıklarda ısıtılması,kızartılması,defalarca kullanılması veya margarinlerin üretimi sırasında bitkisel sıvı yağların kısmi hidrojenasyonu ile oluşabilir.Doymuş ve trans yağlar,LDL(kötü) kolestrolü artırırken HDL(iyi) kolestrolü azaltabilir.LDL kolestrolün damarlarda birikmesine yol açar.Damarlarda biriken kolestrol bir süre sonra kalbe giden kan akımını da engelleyerek halk arasında damar sertliği olarak anılan ateroskleroza neden olur.Bunun sonucunda kardiyovasküler hastalıklara yani kalp ve damar hastalıklarına yakalanma riskini de artırır.Bu nedenle doymuş yağlar,sağlıksız olup mümkün olduğu kadar az tüketilmesi gereken yağlardandır.Diyetinizde doymamış yağlardan olan zeytinyağı,omega 3-6 gibi yağlara yer vermeniz gereklidir.