Sağlıklı Zayıflama ve Beslenme – Metabolic Balance – Lazer Epilasyon (Alexandrite Lazer ve Soprano Diod Ütüleme Buz Lazer) – Bölgesel İncelme (Vellashape-Radyofrekans-Kavitasyon-Carboksiterapi-Mezoterapi)- Antiaging (Botoks-Dolgu-İple Yüz ve Boyun Germe-Işık Dolgusu-Kalıcı Makyaj-Medikal Cilt Bakımı-Kimyasal Peeling-Saç Mezoterapisi-Dermaroller)

Archive for Aralık, 2016

Yeni Yılda Kırmızı Şarap 2017

kirimzisarap1

Yeni yılın ilk gününde az kalorili alkollü bir içeceği tercih edebilirsiniz. Şişkinlik, baş ağrısı yaşamak ve metabolizmanızı yavaşlatmak istemiyorsanız bir saat içerisinde bir kadeh içkiden fazla tüketmeyin ve gece boyunca alkol yanında bol su içmeye dikkat edin. Vücudunuza aldığınız 1 gr alkol, 10 ml suyun atılmasına neden olur. Yeni yıl gecesi için tercih edilebilecek en masum içki içerdiği antioksidan ve daha düşük kalorili olması sebebiyle kırmızı şaraptır.

 

Reklamlar

Keçiboynuzu | İzmir Diyetisyen Bilgilendirme

Pekmez,toz veya kuru olarak aktarlarda yerini alan keçiboynuzu galik asit içeriği ile bağışıklık sisteminizi güçlendirir .Faydaları saymakla bitmeyen keçiboynuzuna sofranızda daha çok yer verin.

izmir-diyetisyen

Bakalım keçiboynuzu nelere iyi geliyor?

Diş ve diş eti rahatsızlıkları,kansızlık,alerji,öksürük,balgam gibi şikayetlere iyi gelen keçiboynuzunun iştahı açma gibi bir özelliği de mevcut. İçerdiği yüksek selüloz ile mide ve bağırsak dostudur.Şişkinlik ve gaz sorunlarını çözer.

Keçiboynuzu pekmezinin diğer ismi harnup pekmezidir.Fosfor ve kalsiyumdan zengindir.Kemik erimesi şikayeti olan bireylere tavsiye edilir.E vitamini içermesi antioksidan bileşenler yönünden zengin olduğuna işarettir.Bu sebeple vücutta oksitlenmenin önüne geçmesi kanser gibi rahatsızlıklara yakalanma riskini düşürür. Unutkanlığa iyi gelir ve dikkati toplamaya yardımcı olur. Şeker içeriğinden dolayı diyabetli (şeker hastalığı) bireylerin pekmez tüketiminden kaçınması gerekir. Porsiyon kontrolü açısından diyetisyeninize danışınız.

http://www.nutrasystem.com.tr/

Yeni Yıla Daha Sağlıklı Girmek Sizin Elinizde :)

Hepimiz yeni yıldan beklentiler içindeyiz kimimiz hayalini kurduğu okulu, kimimiz yeni bir işi,kimimiz yeni yıla daha önce yapamadıkları için bir şans gözüyle bakıyor.Tabi ki yeni hedefler koymak,kendimizi geliştirecek şekilde plan yapmak en önemli adımdır.Eğer yeni yılda hedefiniz sağlıklı yaşam için farkındalığınızı arttırmak ve fazla kilolarınızı kendinize yük etmemekse sağlıklı yaşam için bir takım şeyleri alışkanlık haline getirmeniz ve bunu yaşam biçimi olarak benimsemeniz gerekmektedir.

2017-nutra-system

Başlangıçlar her zaman güzeldir.

Başlangıç yapacağınız konu ne olursa olsun.Bir plan yapın ve bu plan için gerekli maddeleri sıralayın.Sizin için gerekli olanların listesini iyi tutun ki hayatınızdaki değişimleri takip etmek için listeden yardım alın.Konu sağlıklı yaşamsa sağlıklı beslenme adına alacağınız her kararı not edin.Yıl içinde hareketsizlikten şikayet edip,yeni bir spora mı başlamak istiyorsunuz veya mutfakta daha sağlıklı yemekler yapmak için yeni kitaplar mı okumak istiyorsunuz?  Kararınızı verin hepsi birbiriyle ayrılmaz bir bütün çünkü diyet ancak tek başına %70 verimli kilo verme süreci demek %30’luk olan egzersiz veya fiziksel aktivite kesinlikle küçük bir pay gibi görülmemelidir. Ancak ikisi birlikte daha verimli sonuçlar doğuracaktır.

Yeni yıla sağlıkla merhaba deyin…

Yeni yıl akşamında besin tüketimlerimiz öyle abartıya kaçıp artıyor ki durdurabilene aşk olsun.

  • Eğer yılbaşını dışarıda kutlayacak olanlardansanız evden çıkmadan önce kremasız bir çorba tüketmeniz veya ara öğün yaparak gitmek sizin uzun süre aç kalmanızı engellediği gibi ana yemekten daha az yemenize yardımcı olacaktır.
  • Ordövr tabağında önceliği yoğurtlu mezelerden ve kaşar–tulum peyniri dışındaki peynirlerden yana kullanmak hem sizi daha uzun süre tok tutacak hem de hafif bir geçiş sağlayacak.
  • Kullanılan yağların kalitesi bilinmediği için mide rahatsızlıkları yaşanabilir. Yağda kızaran her gıda kanserojen bileşenlerden dolayı riskli ve bol kalori alımına neden olduğu için uzak durulması gerekenler arasındadır.Yağda kızartılmış sigara-paçanga böreği veya şakşuka gibi kızartılmış sebzeler yerine haşlanmış sebzeler tüketmek daha sağlıklı bir tercih olacaktır.
  • Ana yemek olarak protein ve sebze içerikli bir menü tüketmek en doğru olanıdır.
  • İçki tüketimleri ile birlikte kuruyemiş veya çerez tüketmek de kilo veriminizi olumsuz yönde
  • Alkolle kırmızı eti bir arada tüketmeyin. Her ikisinin de toksik etkisi çok yüksek olduğu için toksik bileşenlerin atılımı karaciğerinizi yorar.
  • Ertesi gün daha hafif bir kahvaltı ile güne başlamak ve bol su tüketmek yapılması gerekenler arasındadır.

Yeni yılın sağlık, şans ve başarı getirmesi dileğiyle…

http://www.nutrasystem.com.tr/